wtorek, 29 stycznia 2019

today:









eh, zdjęcia mnie nie zadawalają. a wgl jestem chora..
wczoraj za to skończyłam serial the sinner ♥ i zjadłam dobry makaron wegański w sosie śmietanowo-serowo-czosnkowym. w nocy umierałam od choroby i może popcornu.
dzisiaj nie wiem co pocznę. :c
jestem ontologicznie niezdecydowana na nic.. ale idę do lekarza w sumie niedługo. potem poszukam serialu albo filmu :x


a to wczoraj:

początek choroby i dziwny dzień w domu. jakoś mi dziwnie generalnie.









 



2 komentarze:

  1. Hi, the whole thing is going ell here and ofcourse every one is sharing facts, that's really good, keep
    up writing.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's an awesome paragraph designed for all the internet viewers; they will take benefit from it
    I am sure.

    OdpowiedzUsuń